Reklamacje i zwroty

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie online a zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni roboczych. Zanim odeślesz produkt, skontaktuj się z nami. Możesz zwrócić produkt, pod warunkiem, że jest w stanie nienaruszonym, to jest nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Paczkę należy odesłać na adres: Rose – Shop, ul. Wylotowa 176, 66-446 Ciecierzyce. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

Prawo mówi, że zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od otrzymania przesyłki. Jednak my robimy to natychmiastowo, jak tylko zwrot zostanie do nas dostarczony.

W sytuacji gdy następuje odstąpienie od umowy, prosimy o skorzystania z formularza poniżej.

Ja … niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży/kupna następujących rzeczy …, numer zamówienia #… . Data zawarcia umowy to …, data odbioru to … .
Adres …
Data …
Podpis …
(w przypadku e-maila wystarczy imię i nazwisko)

W trosce o najwyższy poziom obsługi, przy reklamacji oferujemy naszym Klientom wymianę produktu na inny. W razie potrzeby reklamacji prosimy o kontakt. Klient może dokonywać reklamacji za pomocą formularza kontaktowego lub pisemnie, wysyłając list pod adres widniejący w Regulaminie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres e-mail zamawiającego; datę zawarcia umowy, która jest podstawą do reklamacji; przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem żądania kupującego; powód uzasadniający reklamację.

Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania pełnej wersji. Odpowiedź na reklamację jest przez nas wysyłana pocztą elektroniczną lub tradycyjnym listem.